Ofte stillede spørgsmål

 

 

  • Hvornår afsender i min vare?

Vi pakker i omegnen af 2-300 pakker pr. dag og har pt. ikke et system der angiver forventet leveringsdag, alt vi kan love er at vi arbejder på en bedre løsning fremadrettet OG at vi pakker alt hvad vi kan.

 

  • Hvordan ved jeg om I har sendt min ordre?

Lige så snart vi printer en pakkelabel til en ordre, fremsendes en mail med tracking til pakken. GLS afhenter hos os ”i løbet af dagen”, så vi kan desværre ikke give et fast tidspunkt på hvornår din pakke kan trackes. Hvis GLS afhenter inden vi pakker en ordre, så er pakken først afsted næste dag. Vi sender varer fra forskellige lokationer og du kan derfor modtage flere leveringer indenfor kort tid.

 

  • Hvorfor er der ingen scanninger på min pakke?

Det kan skyldes at vi har pakket efter GLS har afhentet eller at GLS er (som de har meldt ud), meget presset for tiden på kapaciteten. Vi er sikre på, at de gør alt hvad de kan for at få alle pakker sikkert og hurtigst muligt frem til modtager.

 

  • Hvad sker der hvis I ikke kan levere min ordre?

Så vil vi i første forsendelse sende hvad der er muligt. Du vil således blive kontaktet omkring restleveringen. I pakken du modtager vil der være en følgeseddel. Når indholdet i pakken stemmer overens med følgeseddel, så er alt godt – resten af ordren vil blive behandlet derefter.

Vi kan ikke del-hæve betalinger, derfor vil du først se at betaling er hævet når ordren er enten fuldt leveret eller afsluttet med maksimal mulig levering. Det er ej heller muligt at lave ”dobbelthævninger” af betalinger, vi kan aldrig hæve mere end den oprindelige ordreværdi, men såfremt noget ikke kan leveres kan vi nedregulere betalingen.

 

  • Jeg har modtaget noget forkert?

Så kontakt os meget gerne på webshop@kaisersport.dk – så afhjælper vi selvfølgelig hurtigst muligt problemet. Vi sender dig selvfølgelig en gratis returlabel.

 

  • Jeg har fortrudt mit køb, hvad gør jeg?

Hvis du har fortrudt en ordre og vi ikke når at bremse pakken, så kan du nægte modtagelse af pakken (eller lade den ligge i pakkeshoppen), så vil den automatisk ryge retur til os og blive refunderet.

 

  • Jeg vil gerne sende en vare retur, hvad gør jeg?

Du kan enten sende til vores adresse Rosen 4, 4300 Holbæk – eller du kan købe en returlabel til GLS retur via https://kso.dk/retur - den koster 39 kr.

Ønsker du en ombytning kan du ligeledes bruge ovenstående mulighed.